SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG KE LAMAN PERIBADI MOHD ZAHID ADANAN

Followers

Monday, March 7, 2011

Keputusan Pilihanraya Kecil Merlimau Dan Kerdau

Alhamdulillah Pas kalah.Mungkin itulah yang sesuai diucapkan apabila menadapat tahu keputusan pilihanraya kecil malam tadi.Kalah atau menang bukan persoalan utama untuk kita bincangkan,yang paling penting usaha ,perjungan,keikhlasan dan pengharapan kepada Allah SWT .Kalah atau menang, perjuangan demi memastikan Islam dijulang tinggi harus diteruskan.Yang pastinya kita tetap menang kerana berjuang dalam Islam tidak ada istilah kalah.yang ada cuma belum menang.

Kepada pejuang-pejuang Islam yang telah bertungkus-lumus demi memastikan kemenangan Islam di Merlimau dan Kerdau.Berkorban harta dan tenaga,Barakallahufikum."Wahai orang-orang yang beriman! sekiranya kamu menbantu Agama Allah , nescaya Allah akan membantumu dan menetapkan pendirianmu" 47:7 .

Tahniah kepada wakil rakyat yang telah menang di Kerdau dan Merlimau.Sesungguhnya kami rakyat, sangat-sangat menantikan janji-janji anda yang telah ditaburkan sebelum ini.Banyak janji-janji kerajaan telah ditaburkan kepada rakyat khususnya ditempat-tempat yang telah dimenanginya seperti Permatang Pasir ,Hulu Selangor,Galas,Tenang dan lain-lain.Rakyat tetap menantikan janji-janji anda.

Hassanuddin Salim memperolehi 2,336 undi berbanding calon BN, Syed Ibrahim Syed Ahmad yang mendapat 5,060 undi sementara jumlah undi rosak sebanyak 90.
Sementara itu di Merlimau, calon PAS yang mewakili Pakatan Rakyat, Yuhaizad Abdullah mendapat 2,319 undi berbanding calon BN, Roslan Ahmad yang memperolehi 5,962 undi dengan jumlah undi rosak sebanyak 130 undi.

No comments:

Post a Comment